Słowa Runiczne - Battle.net - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Słowa Runiczne - Battle.net

 

Przymus
(Duress)

Zbroja, 3 gniazda

Shael + Um + Thul

+40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+10-20% Zwiększone Obrażenia
+37-133 Obrażeń od Zimna
15% Szansa na Krytyczne Uderzenia
33% Szansa Otwarcia Rany
+150-200% Zwiększona Obrona
-20% Wolniejszy Spadek Wytrzymałości
+45% Odporność na Zimno
+15% Odporność na błyskawice
+15% Odporność na Ogień
+15% Odporność na Trucizny

Rozwaga
(Prudence)

Zbroje, 2 gniazda

Mal + Tir

+25% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+140-170% Zwiększona Obrona
+25-35 Wszystkie Odporności
+3 Zredukowane Obrażenia
+17 Zredukowane Obrażenia od Magii
+2 do Many za każde zabicie wroga
+1 do Promienia Swiatła
Przywraca 1 Wytrzymałosci na 4 sekundy

Splendor
(Splendor)

Tarcze, 2 gniazda

Eth + Lum

+1 do Wszystkich Umiejętności
+10% Zwiększona Szybkość Rzucania Czarów
+20% Szybsze blokowanie
+60-100% Zwiększona Obrona
+10 do Energii
+15% do Regeneracji Many
+50% Więcej Złota od Potworów
+20% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+3 do Promienia Swiatła

Wiatr
(Wind)

bronie, 2 gniazda
(do walki w zwarciu)

Sur + El

10% Szansy na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado przy uderzeniu
+20% Szybsze Chodzenie/bieganie
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+15% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+120-160% Zwiększone Obrażenia
-50% Obrony Celu
+53 do Skuteczności Ataku
Uderzenie Oślepia Cel
+1 do Promienia Swiatła
13 Poziomowy Wir (127 ładunków)

Hart
(Fortitude)

Zbroje, 4 gniazda

El + Sol + Dol + Lo

20% Szansy na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% Szybsze Rzucanie Czarów
+300% Zwiększone Obrażenia
+200% Zwiększona Obrona
+15 do Obrony
+(1.0-1.5 * Poziom Postaci) +1-148 do Życia
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+50 do Skuteczności Ataku
20% Zabójcze Uderzenie
Wszystkie Odporności +25-30
+9 do Minimalnych Obrażeń
12% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+1 do Promienia Światła

Rodzaj
(brand)

bronie używające pocisków, 4 gniazda

Jah + Lo + Mal + Gul

35% Szansy na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Zwiększenie Obrażeń, przy otrzymaniu ciosu
100% Szansy na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu
Miota Eksplodujące Strzały lub bełty
+260-340% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
20% Premia do Skuteczności Ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Odrzut

Śmierć
(Death)

Miecze / Topory, 5 gniazd

Hel + El + Vex + Ort + Gul

100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% Zwiększone Obrażenia
20% Premia do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty Many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do Promienia Światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%

Zniszczenie
(Destruction)

bronie drzewcowe / Miecze, 5 gniazd

Vex + Lo + Ber + Jah + Ko

23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 100-180 obrażeń od Magii
7% punkty Many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Zręczności

Smok
(Dragon)

Zbroje / Tarcze, 3 gniazda

Sur + Lo + Sol

20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
+360 do Obrony
+230 Obrona Przeciwko Pociskom
+3-5 do Wszystkich Atrybutów
+(0.375 * Poziom Postaci) +0-37 do Siły
Zwiększenie maksimum Many 5%
+5% do Maksymalnej Odporności na błyskawice
Obrażenia Zmniejszone o 7%

Sen
(Dream)

Hełmy / Tarcze, 3 gniazda

Io + Jah + Pul

10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+30% Zwiększona Obrona
+150-220 do Obrony
+10 do Żywotności
Zwiększenie maksimum Życia 5% (+50 do Życia dla tarczy)
+0.625-61.875 do Many (zależy od poziomu postaci
Wszystkie Odporności +5-20
15-25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Ostrze
(Edge)

bronie używające pocisków, 3 gniazda

Tir + Tal + Amn

Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+320-380% Obrażenia Zadane Demonom
+280% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+5-10 do Wszystkich Atrybutów
+2 do Many za Każdego Zabitego
Zmniejszenie Cen u Kupców o 15%

Wiara
(Faith)

bronie używające pocisków, 4 gniazda

Ohm + Jah + Lem + Eld

Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do Wszystkich Umiejętności
+330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
300% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku Przeciwko Nieumarłym
Wszystkie Odporności +15
10% Ożywionych jako: Przywrócony
75% Dodatkowe Złoto od Potworów

Żal
(Grief)

Miecze/Topory, 5 gniazd

Eth + Tir + Lo + Mal + Ral

35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania
+30-40% Zwiększona Szybkość Ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje Obronę Celu
+25% do Obrony Celu
+(1.875% * Poziom Postaci) 1-185% Obrażenia Zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
-20-25% do Odporności na Trucizny Przeciwnika
20% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+2 do Many za Każdego Zabitego
+11 do Życia za Każdego Zabitego

Harmonia
(Harmony)

bronie używające pocisków, 4 gniazda

Tir + Ith + Sol + Ko

Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
+9 do Maksymalnych Obrażeń
Dodaje 55-160 Obrażeń od Ognia
Dodaje 55-160 Obrażeń od Zimna
+2-6 do Walkirii
+10 do Zręczności
Regeneruje Manę 20%
+2 do Many za Każdego Zabitego
+2 do Promienia Światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)

Lód
(Ice)

bronie używające pocisków, 4 gniazda

Amn + Shael + Jah + Lo

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+140-210% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
+25% Obrażeń od Umiejętności Zimna
-20% do Odporności na Zimno Przeciwnika
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3% * Poziom Postaci) 3-297% Dodatkowe Złoto od Potworów (zależy od poziomu postaci)

Nieskończoność
(Infinity)

bronie drzewcowe, 4 gniazda

Ber + Mal + Ber + Ist

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% Szybsze Chodzenie/bieganie
+255-325% Zwiększone Obrażenia
-55% do Odporności na błyskawice Wroga
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+0.5-49.5 do Żywotności (zależy od poziomu postaci)
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)

Olśnienie
(Insight)

bronie drzewcowe/Laski, 4 gniazda

Ral + Tir + Tal + Sol

Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% Szybsze Rzucanie Czarów
+200-260% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
180-250% Premia do Skuteczności Ataku
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do Wszystkich Atrybutów
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
23% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Ostatnie Życzenie
(Last Wish)

Miecze/Młoty/
Topory/bronie używające pocisków, 6 gniazd

Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber

6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka błyskawic, podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
60-70% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Trafienie Oślepia Cel
+(0.5% * Poziom Postaci) 0-49% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów (zależy od poziomu postaci)

Łamiący Prawo
(Lawbringer)

Miecze/Młoty/Berła, 3 gniazda

Amn + Lem + Ko

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do Obrony Przeciwnika
Dodaje 150-210 Obrażeń od Ognia
Dodaje 130-180 Obrażeń od Zimna
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Pokoju
+200-250 Obrona Przeciwko Pociskom
+10 do Zręczności
75% Dodatkowe Złoto od Potworów

Przysięga
(Oath)

Miecze/Topory/
buławy, 4 gniazda

Shael + Pul + Mal + Lum

30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% Zwiększona Szybkość Ataku
+210-340% Zwiększone Obrażenia
+75% Obrażenia Zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku Przeciwko Demonom
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Energii
+10-15 Absorpcja Magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)

Posłuszeństwo
(Obedience)

bronie Drzewcowe, 5 gniazd

Hel + Ko + Thul + Eth + Fal

30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+370% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrony Przeciwnika
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
-25% do Odporności na Ogień Wroga
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do Obrony
+10 do Siły
+10 do Zręczności
Wszystkie Odporności +20-30
Wymagania -20%

Feniks
(Phoenix)

bronie/Tarcze, 4 gniazda

Vex + Vex + Lo + Jah

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 13 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% Zwiększone Obrażenia
-28% do Odporności Wroga na Ogień
+350-400 Obrona Przeciwko Pociskom
Ignoruje Obronę Celu/+50 do Życia (Tarcze)
20% szansa na Zabójcze Uderzenie/+5% do Maksymalnej Odporności na błyskawice (Tarcze)
14% Punkty Many Wykradzione za Każde Trafienie/+10% do Maksymalnej Odporności na Ogień (Tarcze)
+16 Absorpcja Ognia

Duma
(Pride)

bronie Drzewcowe, 4 gniazda

Cham + Sur + Io + Lo

25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16 Aura Koncentracja podczas noszenia
250-310% Premia do Skuteczności Ataku
+(1% * Poziom Postaci) 1-99% Obrażenia Zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 50-280 Obrażeń od błyskawic
20% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Cel
Zamraża Cel +3
+10 Żywotności
Uzupełnienie Życia +8
+(1% * Poziom Postaci)1-99% Dodatkowe Złoto od Potworów (zależy od poziomu postaci)

Szczelina
(Rift)

bronie drzewcowe/Berła, 4 gniazda

Hel + Ko + Lem + Gul

20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku
20% Premia do Skuteczności Ataku
Dodaje 160-250 Obrażeń od Magii
Dodaje 60-180 Obrażeń od Ognia
+5-10 do Wszystkich Atrybutów
38% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%

Duch
(Spirit)

Miecze/Tarcze, 4 gniazda

Tal + Thul + Ort + Amn

Miecze:
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Dodaje 1-50 Obrażeń od błyskawic
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+3-8 Absorpcja Magii

Tarcze:
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+35% Odporności na Zimno
+35% Odporności na błyskawice
+35% Odporności na Truciznę
+3-8 Absorpcja Magii
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14

Głos Rozsądku
(Voice of Reason)

Miecze/buławy, 4 gniazda

Lem + Ko + El + Eld

15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu
+50 do Skuteczności Ataku
+220-350% Obrażenia Zadane Demonom
+280-300% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku Przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 Obrażeń od Zimna
-24% do Odporności na Zimno Przeciwnika
+10 do Zręczności
Nie Można Zamrozić
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
+1 do Promienia Światła

Gniew
(Wrath)

bronie używające pocisków, 4 gniazda

Pul + Lum + Ber + Mal

30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
+375% Obrażenia Zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku Przeciwko Demonom
+250-300% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 Obrażeń od Magii
Dodaje 41-240 Obrażeń od błyskawic
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Energii
Nie Można Zamrozić