Runy - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Runy

 

Runa

Broń

Hełm/Zbroja

Tarcza


El

+1 do promienia światła
+50 do skuteczności ataku

+1 do promienia światła
+15 do obrony

+1 do promienia światła
+15 do obrony


Eld

+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+75% do obrażeń przeciwko nieumarłym

-15% spalanie wytrzymałości

+7% zwiększona szansa na blok


Tir

+2 many za zabicie potwora

+2 many za zabicie potwora

+2 many za zabicie potwora


Nef

Odrzucenie

+30 do obrony przeciwko pociskom

+30 do obrony przeciwko pociskom


Eth

-25% do Obrony potworów na uderzenie

+15% do odzyskiwania many

+15% do odzyskiwania many


Ith

+9 do maksymalnych obrażeń

15% obrażeń przechodzi na manę

15% obrażeń przechodzi na manę


Tal

+75 obrażen od trucizny przez 1 sekundę

+35% do odporności na trucizny

+35% do odporności na trucizny


Ral

+5-30 obrażeń od ognia

+35% do odporności na ogień

+35% do odporności na ogień


Ort

+1-50 obrażeń od błyskawic

+35% do odporności na błyskawice

+35% do odporności na błyskawice


Thul

+3-14 obrażeń od zimna
Czas trwania chłodu - 3 sekundy

+35% do odporności na zimno

+35% do odporności na zimno


Amn

7% wyssanie życia

Atakujący otrzymuje obrażenia 14

Atakujący otrzymuje obrażenia 14


Sol

+9 do minimalnych obrażeń

Obrażenia zmniejszone o 7

Obrażenia zmniejszone o 7


Shael

Zwiększona Szybkość Ataku (20%)

Szybsze odzyskiwanie równowagi (20%)

Szybsze Blokowanie o 20%


Dol

25% szansa na ucieczkę wroga po trafieniu

Odzyskiwanie życia +7

Odzyskiwanie życia +7


Hel

Wymagania -20%

Wymagania -15%

Wymagania -15%


Io

+10 do żywotności

+10 do żywotności

+10 do żywotności


Lum

+10 do energii

+10 do energii

+10 do energii


Ko

+10 do zręczności

+10 do zręczności

+10 do zręczności


Fal

+10 do siły

+10 do siły

+10 do siły


Lem

+50% więcej złota od potworów

+50% więcej złota od potworów

+50% więcej złota od potworów


Pul

+100 do skuteczności ataku przeciwko demonom
+75% do obrażeń przeciwno demonom

+30% do obrony

+30% do obrony


Um

25% na otwarcie rany

+15% do wszystkich odporności

+22% do wszystkich odporności


Mal

Uniemożliwia leczenie się potworów

Obrażenia od magii zmniejszone o 7

Obrażenia od magii zmniejszone o 7


Ist

30% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów


Gul

+20% do skuteczności ataku

+3% do maksymalnej odporności na trucizny

+3% do maksymalnej odporności na trucizny


Vex

Wykrada 7% many

+5% do masymalnej odporności na ogień

+5% do masymalnej odporności na ogień


Ohm

+50% do obrażeń

+5% do masymalnej odporności na zimno

+5% do masymalnej odporności na zimno


Lo

20% szansy na zadanie Śmiertelnego Ciosu

+5% do masymalnej odporności na błyskawice

+5% do masymalnej odporności na błyskawice


Sur

20% na to ze trafienie oślepi cel

+5% do many

+50 do many


Ber

20% na Druzgocące Uderzenie

Obrażenia zmniejszone o 8%

Obrażenia zmniejszone o 8%


Jah

Ignoruje obronę celu

+5% do życia

+50 do życia


Cham

32% szansy na zamrożenie przeciwnika na 3 s.

Nie można zamrozić

Nie można zamrozić


Zod

Niezniszczalne

Niezniszczalne

Niezniszczalne