Questy - Akt I - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Questy - Akt I

 


 

AKT II
AKT III
AKT IV
AKT V

 


 



Siedlisko Zła

Misja : Zabić wszystkie bestie w Siedlisku Zła;
Miejsce : Krwawe Wrzosowisko;
Zleceniodawca : Akara;
Nagroda : jeden punkt umiejętności.
Opis misji : Bardzo prosta misja. Wchodzimy do jaskini, niszczymy wszystkie bestie i wracamy do Akary po zasłużoną nagrodę.



Krwawa Orlica

Misja : Zabić Krwawą Orlicę;
Miejsce : Zimna Równina;
Zleceniodawca : Kashya;
Nagroda : Darmowy najemnik
Opis misji : Krwawą Orlicę znajdziemy na cmentarzu, za Zimną Równiną. Będzie otoczona dużą ilością nieumarłych. Od razu skupiamy się na Orlicy, ponieważ nieumarli zostaną zniszeni wraz z jej śmiercią. Po wykonaniu zadania wracamy do Kashyi po darmowego najemnika.



Tristram

Misja : W poszukiwaniu Deckarda Caina;
Miejsce: Tristram, Mroczna Knieja, Kamienne Pola;
Zleceniodawca : Akara;
Nagroda : Pierścień od Akary i darmowe identyfikacje od Caina.
Opis misji: Z Zimnej Równiny przechodzimy do Kamiennych Pól. Tam wchodzimy do jaskini, która prowadzi do Mrocznej Knieji. W Mrocznej Kniei odszukujemy zwoju wielkie suche drzewo (pilnują go Monstrualne Bestie wraz z boss'em), z którego wypada Zwój Inifusa. Ze zwojem udajemy się do Akary. Odczytuje ona kolejność dotykania magicznych kamieni. Wchodzimy na Kamienne Pola i odszukujemy kręg magicznych kamieni. Po dotknięciu wszystkich otwiera się portal do Tristram. Niszczymy bestie i uwalniamy Deckarda Caina z klatki. Po ukończeniu zadania wracamy po nagrodę.



Hrabina

Misja : Zabić złą Hrabinę;
Miejsce : Mroczna Knieja;
Zleceniodawca : Księga na Kamiennych Polach;
Nagroda : Skarb.
Opis misji : Wędrując przez Kamienne Pola powinniśmy natknąć sie na Księgę, która informuje nas o Hrabinie, która została żywcem pogrzebana w wieży. Odnajdujemy Hrabinę na piątym poziomie piwnic pod wieżą, która znajduje się na Czarnych Moczarach. Zabijamy Hrabinę i jej sługi. Teraz pozostaje nam tylko pozbierać jej majątek.



Narzędzia Pracy

Misja : Znaleźć Mallusa Horadrimów;
Miejsce : Koszary;
Zleceniodawca : Charsi;
Nagroda : Nadanie magicznych właściwości przedmiotowi.
Opis misji : Przejdźmy Wyżyną Tamoe do Klasztoru a następnie do Koszar. Odnajdźmy i zabijmy Kowala, a następnie zabierzmy Mallusa Horadrimów do Charsi.



Lament Sióstr

Misja : Zabić Andariel;
Miejsce : Klasztor;
Zleceniodawca : Deckard Cain;
Nagroda : Cenne przedmioty wyrzucone przez martwą Andariel oraz droga do Aktu II.
Opis misji : Po zabiciu Kowala udajemy się dalej, w głąb koszar. Przejdźmy przez Więzienie, Wewnętrzny Monastyr i Katedrę. Wchodzimy do Katakumb. Na ostatnim, czwartym poziomie katakumb odszukujemy Andariel i pozbywamy się jej.