Gemy - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Gemy

 

Wygląd

Właściwości

 

Czaszki

Bronie: 2% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 1% many wykradzionej za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 8%, uzupełnienie życia +2
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 4
Wymagany poziom: brak
Wartość sprzedaży: 500

Bronie: 2% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 2% many wykradzionej za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 8%, uzupełnienie życia +3
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 8
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 1500

Bronie: 3% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 2% many wykradzionej za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 12%, uzupełnienie życia +3
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 12
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 5000

Bronie: 3% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 3% many wykradzionej za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 12%, uzupełnienie życia +4
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 16
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 15000

Bronie: 4% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 3% many wykradzionej za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 19%, uzupełnienie życia +5
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 20
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 25000

 

Diamenty

Bronie: +28% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +20 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +6
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: +34% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +40 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +8
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750

Bronie: +44% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +60 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +11
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: +54% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +80 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +14
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: +68% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +100 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +19
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000

 

Ametysty

Bronie: +40 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +3 do siły
Tarcza: +8 obrona
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: +60 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +4 do siły
Tarcza: +4 do siły
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750

Bronie: +80 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +6 do siły
Tarcza: +6 do siły
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: +100 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +8 do siły
Tarcza: +8 do siły
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: +150 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +10 do siły
Tarcza: +10 do siły
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000

 

Rubiny

Bronie: Dodaje 3-4 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +10 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: Dodaje 5-8 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +17 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750

Bronie: Dodaje 8-12 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +24 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: Dodaje 10-16 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +31 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: Dodaje 15-20 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +38 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000

 

Topazy

Bronie: Dodaje 1-8 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 9% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: Dodaje 1-14 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 13% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750

Bronie: Dodaje 1-22 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 16% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: Dodaje 1-30 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 20% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: Dodaje 1-40 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 24% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000

 

Szmaragdy

Bronie: +10 obrażeń od trucizn przez 3 sek.
Zbroja/Hełmy: +3 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: +20 obrażeń od trucizn przez 4 sek.
Zbroja/Hełmy: +4 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +16%
Wymagany poziom: 5 Wartość sprzedaży: 750

Bronie: +42 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
Zbroja/Hełmy: +6 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: +60 obrażeń od trucizn przez 6 sek.
Zbroja/Hełmy: +8 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: +100 obrażeń od trucizn przez 7 sek.
Zbroja/Hełmy: +10 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000

 

Szafiry

Bronie: Dodaje 1-3 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +10 do many
Tarcza: Odporność na zimno +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250

Bronie: Dodaje 3-5 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +17 do many
Tarcza: Odporność na zimno +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750

Bronie: Dodaje 4-7 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +24 do many
Tarcza: Odporność na zimno +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500

Bronie: Dodaje 6-10 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +31 do many
Tarcza: Odporność na zimno +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500

Bronie: Dodaje 10-14 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +38 do many
Tarcza: Odporność na zimno +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000