Słowa Runiczne - Patch 1.11 - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Słowa Runiczne - Patch 1.11

 

Kość
(Bone)

Zbroje, 3 gniazda

Sol + Um + Um

15% Szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Zbroja Kości, przy otrzymywaniu ciosu
15% Szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
Mana +134
Wszystkie Odporności +30%
Obrażenia Zmniejszone o 7

Oświecenie
(Enlightenment)

Zbroje, 3 gniazda

Pul + Ral + Sol

5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Pożoga, przy otrzymywaniu ciosu
5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Ognista Kula, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
+1 do Ciepło
+30% Zwiększona Obrona
Odporność na Ogień +30%
Obrażenia Zmniejszone o 7

Mit
(Myth)

Zbroje, 3 gniazda

Hel + Amn + Nef

3% Szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Skowyt, przy otrzymywaniu ciosu
10% Szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Okrzyk, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności barbarzyńcy
+30 Obrona Przeciwko Pociskom
Odnawianie Życia +10
Atakujacy Otrzymuje Obrażenia 14
Wymagania -15%

Pokój
(Peace)

Zbroje, 3 gniazda

Shael + Thul + Amn

4% Szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Spowolnienie Pocisków, przy otrzymywaniu ciosu
2% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Walkiria, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
+20% Szybsze Odzyskiwania Równowagi
+2 do Uderzenie krytyczne
Odporności na Zimno +30%
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14

Reguła
(Principle)

Zbroje, 3 gniazda

Ral + Gul + Eld

100% Szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Święty pocisk, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
15% Wolniejsza utrata wytrzymałości
Maksymalnej Odporności na Trucizny +5%
Odporność na Ogień +30%

Deszcz
(Rain)

>Zbroje, 3 gniazda

Ort + Mal + Ith

5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zbroja cyklonu, przy otrzymywaniu ciosu
5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Huragan, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Druida
Mana +125
Odporność na błyskawice +30%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
15% Otrzymanych Obrażeń Przechodzi na Manę

Zdrada
(Treachery)

Zbroje, 3 gniazda

Shael + Thul + Lem

5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymywaniu ciosu
25% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Zabójczyni
45% Zwiększona Szybkość Ataku
+20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Odporność na Zimno +30%
+ 50% Dodatkowego Złota od Potworów