Słowa Runiczne - Patch 1.10 - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Słowa Runiczne - Patch 1.10

 

Bestia
(Beast)

Topory/ Berła/ Młoty, 5 gniazd

Ber + Tir + Um + Mal + Lum

Poziom 9 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+240-270% Zwiększone Obrażenia
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+25-40 do Siły
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 Ładunków)

Kolec
(Bramble)

Zbroje, 4 gniazda

Ral + Ohm + Sur + Eth

Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców (33 Ładunków)

Ostatni Oddech
(Breath of the Dying)

bronie, 6 gniazd

Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth

50% Szansa na Rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot Niezniszczalny
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+350-400% Zwiększone Obrażenia
+200% Obrażenia zadane Nieumarłym
-25% Obrona Przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
12-15% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+30 do Wszystkich Atrybutów
+1 do Promienia Swiatła
Wymagania -20%

Wezwanie do Broni
(Call To Arms)

bronie, 5 gniazd

Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm

+1 do Wszystkich Umiejętności
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+250-290+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku bojowego
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Uzupełnienie Życia +12
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Chaos

Pazury, 3 gniazda

Fal + Ohm + Um

9% Szansa na Rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w Czasie Zadawania Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka błyskawic, w Czasie Zadawania Ciosu
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+290-340+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 216-471 Obrażeń od Magii
25% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Traba Powietrzna
+10 do Siły
+15 Punkty Życia po Każdym Zabitym Demonie

Okowa Grozy
(Chains of Honor)

Zbroje, 4 gniazda

Dol + Um + Ber + Ist

+2 do Wszystkich Umiejętności
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odporności +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Sierp Księżyca
(Crescent Moon)

Topory/ Miecze/ bronie drzewcowe, 3 gniazda

Shael + Um + Tir

10% Szansa na Rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, w Czasie Zadawania Ciosu
7% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w Czasie Zadawania Ciosu
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+180-220% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
-35% do Odporności na błyskawice Przeciwnika
25% Szansa Otwarcia Rany
+9-11 Absorpcja Magii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 Ładunków)

Delirium

Hełmy, 3 gniazda

Lem + Ist + Io

1% Szansa na Rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium* (przemiana), przy Otrzymaniu Ciosu
6% Szansa na Rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy Otrzymaniu Ciosu
14% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w Czasie Zadawania Ciosu
+2 do Wszystkich Umiejętności
+261 Obrona
+10 do Żywotności
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków)

Zagłada
(Doom)

Topory/ bronie drzewcowe/ Młoty, 5 gniazd

Hel + Ohm + Um + Lo + Cham

5% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 12 Aura Swięty Chłód podczas noszenia
+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Zwiększona Szybkość Ataku
+330-370% Zwiększone Obrażenia
-(40-60)% do Odporności na Zimno Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Zamraża Cel +3
Wymagania -20%

Enigma

Zbroje, 3 gniazda

Jah + Ith + Ber

+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Wieczność
(Eternity)

bronie do walki wręcz, 5 gniazd

Amn + Ber + Ist + Sol + Sur

Przedmiot Niezniszczalny
+260-310% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Spowalnia Cel o 33%
Regeneruje Manę 16%
Uzupełnienie Życia +16
Nie Można Zamrozić
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie (88 Ładunków)

Wygnanie
(Exile)

Tarcze Paladyna (tylko), 4 gniazda

Vex + Ohm + Ist + Dol

15% Szansa na Rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych (Tylko dla Paladyna)
+30% Szybszy blok
Zamraża Cel
+220-260% Poprawiona Obrona
Uzupełnienie Życia +7
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Przywraca 1 Wytrzymałosci na 4 sekundy

Klęska Głodu
(Famine)

Topory/ Młoty, 4 gniazda

Fal + Ohm + Ort + Jah

+30% Zwiększona Szybkość Ataku
+320-370% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 180-200 Obrażeń od Magii
Dodaje 50-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 51-250 Obrażeń od błyskawic
Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
12% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły

Mrok
(Gloom)

Zbroje, 3 gniazda

Fal + Um + Pul

15% Szansa na Rzucenie 3 Zamroczenie przy Otrzymaniu Ciosu
+10% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+200-260% Poprawiona Obrona
+10 do Siły
Wszystkie Odporności +45
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
5% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
-3 do Promienia Swiatła

Ręka Sprawiedliwości
(Hand of Justice)

bronie, 4 gniazda

Sur + Cham + Amn + Lo

100% Szansa na Rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na Rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Swięty Ogień podczas noszenie
+33% Zwiększona Szybkość Ataku
+280-330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
-20% do Odporności na Ogień Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Zamraża Cel +3

Serce Dębu
(Heart of the Oak)*

Laski/ buławy*, 4 gniazda

Ko + Vex + Pul + Thul

+3 do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręcznosci
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków)
Poziom 14 Kruk (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym

Zabójca Królów
(Kingslayer)

Miecze/ Topory, 4 gniazda

Mal + Um + Gul + Fal

+30% Zwiększona Szybkość Ataku
+230-270% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
40% Dodatkowe Złoto od Potworów

Pasja
(Passion)

bronie, 4 gniazda

Dol + Ort + Eld + Lem

+25% Zwiększona Szybkość Ataku
+160-210% Zwiększone Obrażenia
50-80% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 Obrażeń od błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie Oślepia Ofiarę +10
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)

Sanktuarium
(Sanctuary)

Tarcze, 3 gniazda

Ko + Ko + Mal

+20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybszy blok
20% Zwiększona Szansa na blok
+130-160% Poprawiona Obrona
+250 Obrona przeciw Pociskom
+20 do Zręcznosci
Wszystkie Odporności +50-70
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 Ładunków)

Kamień
(Stone)

Zbroje, 4 gniazda

Shael + Um + Pul + Lum

+60% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250-290% Poprawiona Obrona
+300 Obrona przeciw Pociskom
+16 do Siły
+16 do Żywotności
+10 do Energii
Wszystkie Odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)