Gold find barb v.1.0 by Yoshi - Diablo 2

 

 

 

 

 

Diablo 2

 

 

 

Portal

 

Strona Główna
Kontakt

 

 

 

Diablo 2

 

Ogólne
Najemnicy
Kapliczki
Runy
Gemy
Komendy
World Event
Hellfire Torch
Hazard
Sekrety
Kostka Horadrimów
Bossowie
Battle.net

Postacie
..::Amazonka
..::Zabójczyni
..::Barbarzyńca
..::Druid
..::Nekrokmanta
..::Paladyn
..::Czarodziejka

NPC:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

Słowa Runiczne:
..::SP + Battle.net
..::Patch 1.10
..::Patch 1.11
..::Tylko Battle.net

Questy:
..::Akt 1
..::Akt 2
..::Akt 3
..::Akt 4
..::Akt 5

 

 

 

Wasza twórczość

 

Taktyki
Screeny
Fan Arty
Opowiadania

 

 

 

Download

 

Patche
Mody
Save
Inne

 

 

 

Gold find barb v.1.0 by Yoshi

 

Gold find barb guide v1.0

1.
Wstęp

Co to wogóle jest ?
- Gold find
barb to postać przeznaczona do rozgrywki pvm w celu wzbogacenia się. Celem takiego gold find barba jest jak najszybsze zabicie członków rady z Travincal i wycišgnięcie z nich jak największej liczby złota.

Po co mi złoto ?
-
Przed przeczytaniem innej taktyki na takiego barba nie wiedziałem nawet jakie możliwoci daje hazard u kupców. Rzadkie piercienie wypadajš z potworów raczej rzadko, to samo koronetki. W hazardzie szansa na trafienie rzadkiego przedmiotu wynosi 1:10. Rzadkie piercienie i koronetki o najbardziej pożšdanych statystykach mogš być żródłem niezłego zarobku

Słownictwo:
cs - krzytstałowy miecz
eg - zw. iloec złota od potworów
ba - berserkerski topór
BoTD ostatni oddech
rw - słowo runicze

2. Statystyki

Siła do 35 poczštkowych punktów dajemy ok. 100. Wystarczy żeby wszystko unieść, nie ma co się bawić w str bugi
Zręczność nic
Energia nic
Żywotność pozostałe punkty


3. Itemy

Hełm Korona Złodzei "Lem"
Zbroja Bogactwo w AP
Broń Ostatni Oddech w eth BA.
Tarcza Stormshield "Lem".
Amulet Tutaj jest duża różnorodność, ważne żeby miał +70 eg
Rings 2x Krasnoludzka Gwiazda
Ręce Osłony fortuny, dobrze gdyby były 2x upped
Pas Złoty powróz, ew. jaki rare lub crafted z 70+eg
Buty Piekielny Wędrowiec, ew jakie
rare z 70+eg
Drugi zestaw broni: Tutaj dowolnośc też jest duża. Ja używam 2x cs +3 do okrzyków 2 socks. W socks oczywiście włożone lemy. Można też mieć 2x cs 6 lemed albo 2x alibaba z lemami.

Dlaczego BoTD + storm a nie 2x botd ? Bo 2x boTD dmga znacznie nie zwiększy. Ze stormem za to jest 35% dr i zawsze jaka szansa na blok, więc o siebie martwić się nie trzeba.

Ekwipunek
Torch możliwie jak nawiększe resy
Anni to samo co torch
Gheeed koniecznie musi mieć -15% ceny kupców, dobrze by było gdyby miała też wysoki eg.
Taliki To co włożymy w wolne miejsce w ekpiwnku zależy od naszej kieszeni. Najlepsze rozwiązanie to GC Max dmg/ar/40 eg. WC skillers +40 eg też się sprawdzają. Resztę zapychamy SC +10 eg/res.

W skrzyni trzymamy rw "Ostrze" w łuku o jaknajmniejszych wymaganiach.

4. Umiejętności

Drzewko zdolności bojowych
Odrzucanie 1 na dojście
Ogłuszanie 1 na dojście
Skok 1 na dojście
Atak z wyskoku 1 na dojście
Koncentracja 1 na dojście
Tršbka 20 główny atak
Berserker
1
Drzewko mistrzostw bojowych
Mistrz. we władaniu toporami 20
Zw. wytrzymałość 1
Zw. szybkość 1
Skóra z żelaza 1
Wrodzona odporność 1
Drzewko okrzyków
Okrzyk reszta
Rozkazy 20
Dowodzenie 20
Odnajdyw. mikstur 1 na dojśćie
Odnajdyw. przedmiotów 20

Większoc barbów tego typu maxuje "Okrzyk" a nie daje 20 do odnajdywania przedmiotów. Defens na tym barbie uważam za zbędny, 2x dwarf + storm w kwestii defensywy robiš swoje.

5. Pomocnik

Długi czas grałem bez merca. I to był stracony czas ! Nie widziałem, że merca moze aż tak dużo pomóc.

Merc Akt 2 koszmar na "atak" (daje aure moc)
Głowa Spojrzenie wampira z jevelem 15ias/fire res
Zbroja Upped duriel z jevelem 15ias/fire res
Broń Zapłata Żniwiarza "Shael"
Wszystkie przedmioty dobrze by było, gdyby był w wersji eth. Merca ma wtedy więcej obrażeń i obrony. Z tym sprzętem merc całkiem niele sobie radzi, ma 20 dr z gazy, resy z duriela, ll z broni i gazy. Ale najważniejsza jest klątwa, która zapodaje merca podczas ataku. Zmniejsza ona odporność na ataki fizyczne przeciwnika co znacznie skraca czas runa.


6. Walka
Gdy
mamy już ubranego i wylevelowanego barba można nim ruszyć na podboje. Żadnej finezjii tu nie ma idziemy do travi, robimy okrzyki i biegniemy do sali obrad wysokiej rady. Po dordze nawet zaczepieni nie bawimy się w zabijanie tych fanatyków i akolitów. Gdy dotrzemy to wybijamy wszystkich członków rady razem z mercem. Nie musze chyba mówić zeby uderzać w tych pod wpływem klątwy z "Zapłaty żniwiarza" ?
Po zabiciu wszystkich wycišgamy wszystkie zwłoki przeszukujemy okrzykiem (po to wkońcu wpakowalimy w niego 20 pkt.), zabieramy złoto i tyle przedmiotów ile uniesiemy, żeby je sprzedać. Wychodzimy z gry. Jeden run to średnio 500k złota, trzeba więc 6-7 runów aby napełnić skrzynkę i postać złotem. A gdy to już zrobimy przechodzimy do...

7. Hazard
Po wypchaniu się po brzegi złotem można wkońcu iść zaszaleć. Zakładamy "Ostrze", żeby obniżyc ceny u tych kapitalistów i idziemy do jednego z nich. Najbardziej opłaca się kupować pierścienie/obręcze.
Później zrobie liste rzadkich pierścieni, które są cos warte.

Całą prawdę o hazardzie znajdziecie na http://www.battle.net/diablo2exp/basics/gambling.shtml W skrócie:
- nieważne jest to, u kogo hazardujecie
- mf nie działa przy hazardzie
- można wyhazardować unikaty i przedmioty setowe takie same jakie wypadajš z potworów
- im większy poziom twojej postaci tym lepsze staty może mieć rare item, który Ci się trafi !!