Przymus
(Duress)
|
Zbroja, 3 gniazda
|
Shael + Um
+ Thul
|
+40%
Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+10-20% Zwiększone Obrażenia
+37-133 Obrażeń od Zimna
15% Szansa na Krytyczne Uderzenia
33% Szansa Otwarcia Rany
+150-200% Zwiększona Obrona
-20% Wolniejszy Spadek Wytrzymałości
+45% Odporność na Zimno
+15% Odporność na błyskawice
+15% Odporność na Ogień
+15% Odporność na Trucizny
|
Rozwaga
(Prudence)
|
Zbroje, 2 gniazda
|
Mal + Tir
|
+25%
Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+140-170% Zwiększona Obrona
+25-35 Wszystkie Odporności
+3 Zredukowane Obrażenia
+17 Zredukowane Obrażenia od Magii
+2 do Many za każde zabicie wroga
+1 do Promienia Swiatła
Przywraca 1 Wytrzymałosci na 4 sekundy
|
Splendor
(Splendor)
|
Tarcze, 2 gniazda
|
Eth + Lum
|
+1
do Wszystkich Umiejętności
+10% Zwiększona Szybkość Rzucania Czarów
+20% Szybsze blokowanie
+60-100% Zwiększona Obrona
+10 do Energii
+15% do Regeneracji Many
+50% Więcej Złota od Potworów
+20% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+3 do Promienia Swiatła
|
Wiatr
(Wind)
|
bronie, 2 gniazda
(do walki w zwarciu)
|
Sur + El
|
10%
Szansy na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado przy uderzeniu
+20% Szybsze Chodzenie/bieganie
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+15% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+120-160% Zwiększone Obrażenia
-50% Obrony Celu
+53 do Skuteczności Ataku
Uderzenie Oślepia Cel
+1 do Promienia Swiatła
13 Poziomowy Wir (127 ładunków)
|
Hart
(Fortitude)
|
Zbroje, 4 gniazda
|
El + Sol + Dol + Lo
|
20%
Szansy na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy
otrzymaniu ciosu
+25% Szybsze Rzucanie Czarów
+300% Zwiększone Obrażenia
+200% Zwiększona Obrona
+15 do Obrony
+(1.0-1.5 * Poziom Postaci) +1-148 do Życia
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+50 do Skuteczności Ataku
20% Zabójcze Uderzenie
Wszystkie Odporności +25-30
+9 do Minimalnych Obrażeń
12% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+1 do Promienia Światła
|
Rodzaj
(brand)
|
bronie używające pocisków, 4
gniazda
|
Jah + Lo
+ Mal + Gul
|
35%
Szansy na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Zwiększenie Obrażeń, przy
otrzymaniu ciosu
100% Szansy na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w
czasie zadawania ciosu
Miota Eksplodujące Strzały lub bełty
+260-340% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
20% Premia do Skuteczności Ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Odrzut
|
Śmierć
(Death)
|
Miecze / Topory, 5 gniazd
|
Hel
+ El + Vex + Ort + Gul
|
100%
szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, kiedy
umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot,
podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% Zwiększone Obrażenia
20% Premia do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty Many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze
Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do Promienia Światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%
|
Zniszczenie
(Destruction)
|
bronie drzewcowe
/ Miecze, 5 gniazd
|
Vex + Lo + Ber + Jah
+ Ko
|
23%
szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania
ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie
zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy
umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 100-180 obrażeń od Magii
7% punkty Many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Zręczności
|
Smok
(Dragon)
|
Zbroje / Tarcze, 3
gniazda
|
Sur + Lo
+ Sol
|
20%
szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie
zadawania ciosu
+360 do Obrony
+230 Obrona Przeciwko Pociskom
+3-5 do Wszystkich Atrybutów
+(0.375 * Poziom Postaci) +0-37 do Siły
Zwiększenie maksimum Many 5%
+5% do Maksymalnej Odporności na błyskawice
Obrażenia Zmniejszone o 7%
|
Sen
(Dream)
|
Hełmy / Tarcze, 3 gniazda
|
Io + Jah
+ Pul
|
10%
szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu
ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+30% Zwiększona Obrona
+150-220 do Obrony
+10 do Żywotności
Zwiększenie maksimum Życia 5% (+50 do Życia dla tarczy)
+0.625-61.875 do Many (zależy od poziomu
postaci
Wszystkie Odporności +5-20
15-25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
|
Ostrze
(Edge)
|
bronie używające pocisków, 3
gniazda
|
Tir + Tal + Amn
|
Poziom
15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+320-380% Obrażenia Zadane Demonom
+280% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+5-10 do Wszystkich Atrybutów
+2 do Many za Każdego Zabitego
Zmniejszenie Cen u Kupców o 15%
|
Wiara
(Faith)
|
bronie używające pocisków, 4
gniazda
|
Ohm + Jah
+ Lem + Eld
|
Poziom
12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do Wszystkich Umiejętności
+330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
300% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku Przeciwko Nieumarłym
Wszystkie Odporności +15
10% Ożywionych jako: Przywrócony
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
|
Żal
(Grief)
|
Miecze/Topory, 5 gniazd
|
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral
|
35%
szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania
+30-40% Zwiększona Szybkość Ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje Obronę Celu
+25% do Obrony Celu
+(1.875% * Poziom Postaci) 1-185% Obrażenia Zadane Demonom (zależy od
poziomu postaci)
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
-20-25% do Odporności na Trucizny Przeciwnika
20% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+2 do Many za Każdego Zabitego
+11 do Życia za Każdego Zabitego
|
Harmonia
(Harmony)
|
bronie używające pocisków, 4
gniazda
|
Tir + Ith
+ Sol + Ko
|
Poziom
10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
+9 do Maksymalnych Obrażeń
Dodaje 55-160 Obrażeń od Ognia
Dodaje 55-160 Obrażeń od Zimna
+2-6 do Walkirii
+10 do Zręczności
Regeneruje Manę 20%
+2 do Many za Każdego Zabitego
+2 do Promienia Światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)
|
Lód
(Ice)
|
bronie używające pocisków, 4
gniazda
|
Amn + Shael
+ Jah + Lo
|
100%
szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie
zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+140-210% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
+25% Obrażeń od Umiejętności Zimna
-20% do Odporności na Zimno Przeciwnika
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3% * Poziom Postaci) 3-297% Dodatkowe Złoto od Potworów (zależy od
poziomu postaci)
|
Nieskończoność
(Infinity)
|
bronie drzewcowe,
4 gniazda
|
Ber + Mal
+ Ber + Ist
|
50%
szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, kiedy
zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% Szybsze Chodzenie/bieganie
+255-325% Zwiększone Obrażenia
-55% do Odporności na błyskawice Wroga
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+0.5-49.5 do Żywotności (zależy od poziomu
postaci)
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)
|
Olśnienie
(Insight)
|
bronie drzewcowe/Laski,
4 gniazda
|
Ral + Tir + Tal + Sol
|
Poziom
12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% Szybsze Rzucanie Czarów
+200-260% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
180-250% Premia do Skuteczności Ataku
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do Wszystkich Atrybutów
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
23% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
|
Ostatnie Życzenie
(Last Wish)
|
Miecze/Młoty/
Topory/bronie używające pocisków, 6 gniazd
|
Jah + Mal
+ Jah + Sur + Jah
+ Ber
|
6%
szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu
ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w
czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka błyskawic,
podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
60-70% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Trafienie Oślepia Cel
+(0.5% * Poziom Postaci) 0-49% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych
Przedmiotów (zależy od poziomu postaci)
|
Łamiący Prawo
(Lawbringer)
|
Miecze/Młoty/Berła, 3
gniazda
|
Amn + Lem + Ko
|
20%
szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie
zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do Obrony Przeciwnika
Dodaje 150-210 Obrażeń od Ognia
Dodaje 130-180 Obrażeń od Zimna
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Zaszlachtowane Potwory Spoczywają w Pokoju
+200-250 Obrona Przeciwko Pociskom
+10 do Zręczności
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
|
Przysięga
(Oath)
|
Miecze/Topory/
buławy, 4 gniazda
|
Shael + Pul + Mal + Lum
|
30%
szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie
zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% Zwiększona Szybkość Ataku
+210-340% Zwiększone Obrażenia
+75% Obrażenia Zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku Przeciwko Demonom
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Energii
+10-15 Absorpcja Magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)
|
Posłuszeństwo
(Obedience)
|
bronie Drzewcowe,
5 gniazd
|
Hel
+ Ko + Thul + Eth
+ Fal
|
30%
szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+370% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrony Przeciwnika
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
-25% do Odporności na Ogień Wroga
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do Obrony
+10 do Siły
+10 do Zręczności
Wszystkie Odporności +20-30
Wymagania -20%
|
Feniks
(Phoenix)
|
bronie/Tarcze, 4 gniazda
|
Vex + Vex
+ Lo + Jah
|
100%
szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia burza Ognia, w czasie
zadawaniu ciosu
Poziom 13 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% Zwiększone Obrażenia
-28% do Odporności Wroga na Ogień
+350-400 Obrona Przeciwko Pociskom
Ignoruje Obronę Celu/+50 do Życia (Tarcze)
20% szansa na Zabójcze Uderzenie/+5% do Maksymalnej Odporności na
błyskawice (Tarcze)
14% Punkty Many Wykradzione za Każde Trafienie/+10% do Maksymalnej
Odporności na Ogień (Tarcze)
+16 Absorpcja Ognia
|
Duma
(Pride)
|
bronie Drzewcowe,
4 gniazda
|
Cham + Sur + Io + Lo
|
25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia
Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16 Aura Koncentracja podczas noszenia
250-310% Premia do Skuteczności Ataku
+(1% * Poziom Postaci) 1-99% Obrażenia Zadane Demonom (zależy od
poziomu postaci)
Dodaje 50-280 Obrażeń od błyskawic
20% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Cel
Zamraża Cel +3
+10 Żywotności
Uzupełnienie Życia +8
+(1% * Poziom Postaci)1-99% Dodatkowe Złoto od Potworów (zależy od
poziomu postaci)
|
Szczelina
(Rift)
|
bronie drzewcowe/Berła,
4 gniazda
|
Hel + Ko + Lem + Gul
|
20%
szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie
zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula,
podczas ataku
20% Premia do Skuteczności Ataku
Dodaje 160-250 Obrażeń od Magii
Dodaje 60-180 Obrażeń od Ognia
+5-10 do Wszystkich Atrybutów
38% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%
|
Duch
(Spirit)
|
Miecze/Tarcze, 4 gniazda
|
Tal + Thul
+ Ort + Amn
|
Miecze:
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Dodaje 1-50 Obrażeń od błyskawic
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek.
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+3-8 Absorpcja Magii
Tarcze:
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+35% Odporności na Zimno
+35% Odporności na błyskawice
+35% Odporności na Truciznę
+3-8 Absorpcja Magii
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14
|
Głos Rozsądku
(Voice of Reason)
|
Miecze/buławy, 4 gniazda
|
Lem + Ko + El + Eld
|
15%
szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie
zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w
czasie zadawania ciosu
+50 do Skuteczności Ataku
+220-350% Obrażenia Zadane Demonom
+280-300% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku Przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 Obrażeń od Zimna
-24% do Odporności na Zimno Przeciwnika
+10 do Zręczności
Nie Można Zamrozić
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
+1 do Promienia Światła
|
Gniew
(Wrath)
|
bronie używające pocisków, 4
gniazda
|
Pul + Lum
+ Ber + Mal
|
30%
szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie
zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w
czasie zadawania ciosu
+375% Obrażenia Zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku Przeciwko Demonom
+250-300% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 Obrażeń od Magii
Dodaje 41-240 Obrażeń od błyskawic
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Energii
Nie Można Zamrozić
|