|
Czaszki
|
|
Bronie:
2% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 1% many wykradzionej
za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 8%, uzupełnienie życia +2
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 4
Wymagany poziom: brak
Wartość sprzedaży: 500
|
|
Bronie:
2% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 2% many wykradzionej
za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 8%, uzupełnienie życia +3
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 8
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 1500
|
|
Bronie:
3% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 2% many wykradzionej
za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 12%, uzupełnienie życia +3
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 12
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 5000
|
|
Bronie:
3% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 3% many wykradzionej
za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 12%, uzupełnienie życia +4
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 16
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 15000
|
|
Bronie:
4% punkty życia wykradzione za każde trafienie, 3% many wykradzionej
za każde trafienie
Zbroja/Hełmy: Regeneruje manę 19%, uzupełnienie życia +5
Tarcza: Atakujący otrzymuje obrażenia 20
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 25000
|
Diamenty
|
|
Bronie:
+28% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +20 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +6
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
+34% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +40 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +8
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
+44% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +60 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +11
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
+54% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +80 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +14
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
+68% - obrażenia zadane nieumarłym
Zbroja/Hełmy: +100 do skuteczności ataku
Tarcza: Wszystkie odporności +19
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
Ametysty
|
|
Bronie:
+40 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +3 do siły
Tarcza: +8 obrona
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
+60 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +4 do siły
Tarcza: +4 do siły
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
+80 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +6 do siły
Tarcza: +6 do siły
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
+100 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +8 do siły
Tarcza: +8 do siły
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
+150 do skuteczności ataku
Zbroja/Hełmy: +10 do siły
Tarcza: +10 do siły
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
Rubiny
|
|
Bronie:
Dodaje 3-4 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +10 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
Dodaje 5-8 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +17 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
Dodaje 8-12 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +24 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
Dodaje 10-16 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +31 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
Dodaje 15-20 obrażeń od ognia
Zbroja/Hełmy: +38 do życia
Tarcza: Odporność na ogień +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
Topazy
|
|
Bronie:
Dodaje 1-8 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 9% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
Dodaje 1-14 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 13% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
Dodaje 1-22 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 16% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
Dodaje 1-30 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 20% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
Dodaje 1-40 obrażeń od błyskawic
Zbroja/Hełmy: 24% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Tarcza: Odporność na błyskawice +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
Szmaragdy
|
|
Bronie:
+10 obrażeń od trucizn przez 3 sek.
Zbroja/Hełmy: +3 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
+20 obrażeń od trucizn przez 4 sek.
Zbroja/Hełmy: +4 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +16%
Wymagany poziom: 5 Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
+42 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
Zbroja/Hełmy: +6 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
+60 obrażeń od trucizn przez 6 sek.
Zbroja/Hełmy: +8 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
+100 obrażeń od trucizn przez 7 sek.
Zbroja/Hełmy: +10 do zręczności
Tarcza: Odporność na trucizny +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
Szafiry
|
|
Bronie:
Dodaje 1-3 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +10 do many
Tarcza: Odporność na zimno +12%
Wymagany poziom: -
Wartość sprzedaży: 250
|
|
Bronie:
Dodaje 3-5 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +17 do many
Tarcza: Odporność na zimno +16%
Wymagany poziom: 5
Wartość sprzedaży: 750
|
|
Bronie:
Dodaje 4-7 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +24 do many
Tarcza: Odporność na zimno +22%
Wymagany poziom: 12
Wartość sprzedaży: 2500
|
|
Bronie:
Dodaje 6-10 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +31 do many
Tarcza: Odporność na zimno +28%
Wymagany poziom: 15
Wartość sprzedaży: 7500
|
|
Bronie:
Dodaje 10-14 obrażeń od zimna
Zbroja/Hełmy: +38 do many
Tarcza: Odporność na zimno +40%
Wymagany poziom: 18
Wartość sprzedaży: 15000
|
|
|
|
|