Barbarzyńcy, członkowie kilku plemion żyjący
na skraju cywilizacji, nie poddają się wpływom nikogo, kogo uznają za
słabego. Nieustanne wojny między klanami i ciągła walka o przetrwanie
we wrogo nastawionej dziczy są codzienną rzeczywistością mocnych Barbarzyńców.
Być może brakuje im współczesnego obycia. Barbarzyńcy mają jednak
przenikliwą świadomość otoczenia. Z powodu ich szamańskich wierzeń w
moc zwierząt są oni czasem kojarzeni z opowieściami o likantropii. W rzeczywistości jednak wierzą, że są
w stanie zwiększyć swoja siłę w walce poprzez wezwanie totemu ducha
zwierzęcia.
Atrybuty
początkowe:
|
Siła:
|
30
|
Zręczność:
|
20
|
Żywotność:
|
25
|
Energia
|
10
|
Życie
|
55
</td
|
Wytrzymałość
|
92
|
Mana
|
10
|
Bonus
za poziom:
|
Życie
|
+2
|
Wytrzymałość
|
+1
|
Mana
|
+1
|
Bonus
za atrybuty:
|
1
pkt żywotności daje 4 do życia
|
1
pkt żywotności daje 1,5 do wytrzymałości
|
1
pkt energi daje 1
do many
|
|