Bestia
(Beast)
|
Topory/ Berła/ Młoty, 5
gniazd
|
Ber + Tir + Um + Mal + Lum
|
Poziom
9 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+240-270% Zwiększone Obrażenia
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+25-40 do Siły
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 Ładunków)
|
Kolec
(Bramble)
|
Zbroje, 4 gniazda
|
Ral + Ohm + Sur + Eth
|
Poziom
15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców (33 Ładunków)
|
Ostatni Oddech
(Breath of the Dying)
|
bronie, 6 gniazd
|
Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth
|
50%
Szansa na Rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy
zabijasz wroga
Przedmiot Niezniszczalny
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+350-400% Zwiększone Obrażenia
+200% Obrażenia zadane Nieumarłym
-25% Obrona Przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
12-15% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+30 do Wszystkich Atrybutów
+1 do Promienia Swiatła
Wymagania -20%
|
Wezwanie do Broni
(Call To Arms)
|
bronie, 5 gniazd
|
Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm
|
+1
do Wszystkich Umiejętności
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+250-290+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku bojowego
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Uzupełnienie Życia +12
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
|
Chaos
|
Pazury, 3 gniazda
|
Fal + Ohm + Um
|
9%
Szansa na Rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w Czasie
Zadawania Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka błyskawic, w
Czasie Zadawania Ciosu
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+290-340+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 216-471 Obrażeń od Magii
25% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Traba Powietrzna
+10 do Siły
+15 Punkty Życia po Każdym Zabitym Demonie
|
Okowa Grozy
(Chains of Honor)
|
Zbroje, 4 gniazda
|
Dol + Um + Ber + Ist
|
+2
do Wszystkich Umiejętności
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odporności +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
|
Sierp Księżyca
(Crescent Moon)
|
Topory/ Miecze/ bronie
drzewcowe, 3 gniazda
|
Shael + Um + Tir
|
10%
Szansa na Rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice, w
Czasie Zadawania Ciosu
7% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w
Czasie Zadawania Ciosu
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+180-220% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
-35% do Odporności na błyskawice Przeciwnika
25% Szansa Otwarcia Rany
+9-11 Absorpcja Magii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 Ładunków)
|
Delirium
|
Hełmy, 3 gniazda
|
Lem + Ist + Io
|
1%
Szansa na Rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium* (przemiana),
przy Otrzymaniu Ciosu
6% Szansa na Rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy
Otrzymaniu Ciosu
14% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu
Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w Czasie
Zadawania Ciosu
+2 do Wszystkich Umiejętności
+261 Obrona
+10 do Żywotności
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków)
|
Zagłada
(Doom)
|
Topory/ bronie drzewcowe/
Młoty, 5 gniazd
|
Hel + Ohm + Um + Lo + Cham
|
5%
Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w Czasie Zadawania
Ciosu
Poziom 12 Aura Swięty Chłód podczas noszenia
+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Zwiększona Szybkość Ataku
+330-370% Zwiększone Obrażenia
-(40-60)% do Odporności na Zimno Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Zamraża Cel +3
Wymagania -20%
|
Enigma
|
Zbroje, 3 gniazda
|
Jah + Ith + Ber
|
+2
do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych
Przedmiotów
|
Wieczność
(Eternity)
|
bronie do walki wręcz, 5
gniazd
|
Amn + Ber + Ist + Sol +
Sur
|
Przedmiot
Niezniszczalny
+260-310% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Spowalnia Cel o 33%
Regeneruje Manę 16%
Uzupełnienie Życia +16
Nie Można Zamrozić
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie (88 Ładunków)
|
Wygnanie
(Exile)
|
Tarcze Paladyna (tylko),
4 gniazda
|
Vex + Ohm + Ist + Dol
|
15%
Szansa na Rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w Czasie
Zadawania Ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych (Tylko dla Paladyna)
+30% Szybszy blok
Zamraża Cel
+220-260% Poprawiona Obrona
Uzupełnienie Życia +7
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Przywraca 1 Wytrzymałosci na 4 sekundy
|
Klęska Głodu
(Famine)
|
Topory/ Młoty, 4 gniazda
|
Fal + Ohm + Ort + Jah
|
+30%
Zwiększona Szybkość Ataku
+320-370% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 180-200 Obrażeń od Magii
Dodaje 50-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 51-250 Obrażeń od błyskawic
Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
12% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
|
Mrok
(Gloom)
|
Zbroje, 3 gniazda
|
Fal + Um + Pul
|
15%
Szansa na Rzucenie 3 Zamroczenie przy Otrzymaniu Ciosu
+10% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+200-260% Poprawiona Obrona
+10 do Siły
Wszystkie Odporności +45
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
5% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
-3 do Promienia Swiatła
|
Ręka Sprawiedliwości
(Hand of Justice)
|
bronie, 4 gniazda
|
Sur + Cham + Amn + Lo
|
100%
Szansa na Rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na Rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Swięty Ogień podczas noszenie
+33% Zwiększona Szybkość Ataku
+280-330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
-20% do Odporności na Ogień Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Zamraża Cel +3
|
Serce Dębu
(Heart of the Oak)*
|
Laski/ buławy*, 4 gniazda
|
Ko + Vex + Pul + Thul
|
+3
do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręcznosci
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków)
Poziom 14 Kruk (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym
|
Zabójca Królów
(Kingslayer)
|
Miecze/ Topory, 4 gniazda
|
Mal + Um + Gul + Fal
|
+30%
Zwiększona Szybkość Ataku
+230-270% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
40% Dodatkowe Złoto od Potworów
|
Pasja
(Passion)
|
bronie, 4 gniazda
|
Dol + Ort + Eld + Lem
|
+25%
Zwiększona Szybkość Ataku
+160-210% Zwiększone Obrażenia
50-80% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 Obrażeń od błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie Oślepia Ofiarę +10
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)
|
Sanktuarium
(Sanctuary)
|
Tarcze, 3 gniazda
|
Ko + Ko + Mal
|
+20%
Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybszy blok
20% Zwiększona Szansa na blok
+130-160% Poprawiona Obrona
+250 Obrona przeciw Pociskom
+20 do Zręcznosci
Wszystkie Odporności +50-70
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 Ładunków)
|
Kamień
(Stone)
|
Zbroje, 4 gniazda
|
Shael + Um + Pul + Lum
|
+60%
Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250-290% Poprawiona Obrona
+300 Obrona przeciw Pociskom
+16 do Siły
+16 do Żywotności
+10 do Energii
Wszystkie Odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)
|