Runa
|
Broń
|
Hełm/Zbroja
|
Tarcza
|
El
|
+1 do promienia światła
+50 do skuteczności ataku
|
+1 do promienia światła
+15 do obrony
|
+1 do promienia światła
+15 do obrony
|
Eld
|
+50 do skuteczności ataku
przeciwko nieumarłym
+75% do obrażeń przeciwko nieumarłym
|
-15% spalanie
wytrzymałości
|
+7% zwiększona szansa na
blok
|
Tir
|
+2 many za zabicie
potwora
|
+2 many za zabicie
potwora
|
+2 many za zabicie
potwora
|
Nef
|
Odrzucenie
|
+30 do obrony przeciwko
pociskom
|
+30 do obrony przeciwko
pociskom
|
Eth
|
-25% do Obrony potworów
na uderzenie
|
+15% do odzyskiwania many
|
+15% do odzyskiwania many
|
Ith
|
+9 do maksymalnych
obrażeń
|
15% obrażeń przechodzi na
manę
|
15% obrażeń przechodzi na
manę
|
Tal
|
+75 obrażen od trucizny
przez 1 sekundę
|
+35% do odporności na
trucizny
|
+35% do odporności na
trucizny
|
Ral
|
+5-30 obrażeń od ognia
|
+35% do odporności na
ogień
|
+35% do odporności na
ogień
|
Ort
|
+1-50 obrażeń od
błyskawic
|
+35% do odporności na
błyskawice
|
+35% do odporności na
błyskawice
|
Thul
|
+3-14 obrażeń od zimna
Czas trwania chłodu - 3 sekundy
|
+35% do odporności na
zimno
|
+35% do odporności na
zimno
|
Amn
|
7% wyssanie życia
|
Atakujący otrzymuje
obrażenia 14
|
Atakujący otrzymuje
obrażenia 14
|
Sol
|
+9 do minimalnych obrażeń
|
Obrażenia zmniejszone o 7
|
Obrażenia zmniejszone o 7
|
Shael
|
Zwiększona Szybkość Ataku
(20%)
|
Szybsze odzyskiwanie
równowagi (20%)
|
Szybsze Blokowanie o 20%
|
Dol
|
25% szansa na ucieczkę
wroga po trafieniu
|
Odzyskiwanie życia +7
|
Odzyskiwanie życia +7
|
Hel
|
Wymagania -20%
|
Wymagania -15%
|
Wymagania -15%
|
Io
|
+10 do żywotności
|
+10 do żywotności
|
+10 do żywotności
|
Lum
|
+10 do energii
|
+10 do energii
|
+10 do energii
|
Ko
|
+10 do zręczności
|
+10 do zręczności
|
+10 do zręczności
|
Fal
|
+10 do siły
|
+10 do siły
|
+10 do siły
|
Lem
|
+50% więcej złota od
potworów
|
+50% więcej złota od
potworów
|
+50% więcej złota od
potworów
|
Pul
|
+100 do skuteczności
ataku przeciwko demonom
+75% do obrażeń przeciwno demonom
|
+30% do obrony
|
+30% do obrony
|
Um
|
25% na otwarcie rany
|
+15% do wszystkich
odporności
|
+22% do wszystkich
odporności
|
Mal
|
Uniemożliwia leczenie się
potworów
|
Obrażenia od magii
zmniejszone o 7
|
Obrażenia od magii
zmniejszone o 7
|
Ist
|
30% większa szansa na
znalezienie magicznych przedmiotów
|
25% większa szansa na
znalezienie magicznych przedmiotów
|
25% większa szansa na
znalezienie magicznych przedmiotów
|
Gul
|
+20% do skuteczności
ataku
|
+3% do maksymalnej
odporności na trucizny
|
+3% do maksymalnej
odporności na trucizny
|
Vex
|
Wykrada 7% many
|
+5% do masymalnej
odporności na ogień
|
+5% do masymalnej
odporności na ogień
|
Ohm
|
+50% do obrażeń
|
+5% do masymalnej
odporności na zimno
|
+5% do masymalnej
odporności na zimno
|
Lo
|
20% szansy na zadanie
Śmiertelnego Ciosu
|
+5% do masymalnej
odporności na błyskawice
|
+5% do masymalnej
odporności na błyskawice
|
Sur
|
20% na to ze trafienie
oślepi cel
|
+5% do many
|
+50 do many
|
Ber
|
20% na Druzgocące
Uderzenie
|
Obrażenia zmniejszone o
8%
|
Obrażenia zmniejszone o
8%
|
Jah
|
Ignoruje obronę celu
|
+5% do życia
|
+50 do życia
|
Cham
|
32% szansy na zamrożenie
przeciwnika na 3 s.
|
Nie można zamrozić
|
Nie można zamrozić
|
Zod
|
Niezniszczalne
|
Niezniszczalne
|
Niezniszczalne
|